Glada miner

Nämen nuuu ska vi köra ett glatt inlägg här. Wey wey wey.
Ska sätta igång och plugga lite miljökunskap som jag har prov på imorgon. Börjar inte förns vid 11.20 imorgon, slutar 14.00. Sen på kvällen blir det uuuutgång med glada miner, dans och eventuellt någon karaoke(?) Fegis som jag är kommer det säkert inte bli något av karaoken..får se...men kul är det att kolla på andra som sjunger. Gör en videoblogg med Lini imorgon med, hur vi har det när vi är ute och så..ELLER HUR LINI?!?!?
Eller neee..följer inte med..likt ni sa..jag har vart ute för mycket..FÖR MYCKET..jag vet vart jag e påväg. NEJ! Ni får helt enkelt gå ut utan mej! Hejdå!

Syrran fyller år imorgon. 15år blir hon! Grattis grattis !! Ska ta hem några vänner och göra tacos sa hon..sen ska dom sova här allihopp..så får bli till att jag får sova på soffan. Typsikt!

Fick ett sms förut från någon, vet inte om jag har lust att svara på det. Vet inte. Har dock inga pengar så blir svårt.
Men kan alltid låna en mobil..hm..Äh NEJ jag ska inte smsa tillbaks..vill personen prata får den ringa! 0kr på mobilen = tråk tråk!

Nu blir det plugg. *glad min*
Trevlig kväll, mörkret faller..solen går ner..nu..

Kommentarer
Postat av: tezzie

gillade ditt skrivarsätt, det är positivt!
det blir fler glada miner för läsaren då:)

2008-01-17 @ 16:02:09
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0