Gnällig dag

Hej heji
dag har det varit en riktig dålig dag, men jag väljer at inte gnälla allt för mycket (det är juh fatiskt det ända jag gjort idag). Jag har varit på kör oxå, filmade lite, vi får se om jag lägger upp det sen.
Jag har iallafall haft datorförbud idag (jag tvingade mig själv) Men det gick inte alls bra... men men, uppsatsen är klar och det var juh det som var målet. Har ingen aning om hur jag ska skicka in den bara. Har tyvärr inget word för tillfället.
Imorgon är det Dans Jippi :D Jag gillar dans om ni inte visste det :)
Nu vill jag sova
Natti natti
P.S. Jag har ont i magen, år en halv påse godisnappar, haha. D.S
P.S 2. Palla stava rätt D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0