Konstant pluggande.. + jag missade en grejj :|

Hejsan. Har pluggat Religion nästan konstant i flera timmar nu, tror det är SJU timmar sedan jag började.
Känner mej helt slutkörd...Måste klara provet imorgon måste.!.
Lär sitta uppe någon timme till å fortsätta plugga. Börjar 08.30 imorgon, så fööör sent får det inte bli.
Efter provet imorgon ska jag hålla humöret uppe, spelar ingen roll hur det går . Jag ska vara glad!
Har en förövrig bra vecka att vänta mig och helgen blir toppen! I know it!

Har återigen fastnat för en låt
som jag lyssnat på minst en gång varje timme denna kväll...tror jag hört den minst 40gånger..det är galet. Sönder spelad snart !
Takida - Curly Sue.


Och VARFÖR missar man alltid saker när man råkar vara borta...idag på en lektion hade det hänt vääääärsta grejjen som jag tycker ni kan få del av...
HUR OFTA HÄNDER NÅT SÅNT HÄR LIKSOM ?!?!?!?
LÄS:



Gonatt nu! Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0