Länge sen sist.

Oj, ett tag sen man skrev här...vet inte varför det har blivit så. MEN nu är vi tillbaka..eller jag är tillbaka.
Lini är i ALPERNA och åker snowboard för tillfället. Jag vill oxå åka! Å andra sidan har jag aldrig åkt varken skidor eller snowboard..vet inte hur bra det skulle gå..;) Får prova nån gång. Hoppas att Lini har det kul och njuter av sin ledighet! *avis på dig*

Har väl inte hänt såå mkt den senaste veckan som är värt att skriva om tycker jag.
Så skriver lite om veckans planer istället:
Måndag: Träffa Anna. Plugga religion.
Tisdag: Religionsprov (ska kunna Kristendom,Judendom och Islam)
Onsdag: Börjar sent! Stan med Bella.
Torsdag: Göra lite projekt.
Fredag: Utgång!!!
Lördag: Utgång eller myskväll hemma.
Söndag: Slappa och plugga.

En resa skulle inte sitta fel just nu..känner mej väldigt omotiverad till allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0