Lini tebax igen

Jo jag vet, jag har inte skrivigt på ett tag och jag har väl ingen bortförklaring som rättfärdigar detta så skäms på mig. Okej när skrev jag sist? OJ!! Jag tittade nu och det var juh hur länge sedan hom helst! Aja om ni inte förstår det så tar skolan rätt hårt på mig såhär på sista terminen så jag antar att jag sattsade mer på det men nu ska det bli ändring på det!

I fredags åkte jag och Max (pojkvännen) och mor och far till stugan i dalarna där vi skulle mysa och åka skidor. Jag har inte varit där på hur lång tid som helst så nu var det dags. Jag blev faktiskt lite chockad för det var inte alls så "äckligt" som jag minndes att det hade varit. Så det vart riktigt mysigt =)
Vi åkte med bilen till Avesta där mamma och pappa släppte av oss och vi tog bussen sista biten till Romme Alpin. Det var jättekulatt komma upp på brädan igen och susa ner för backen.
Men efter ett tag så var vi båda blöta in på kroppen eftersom det snöade "blötsnö". Max bytte byxer innan vi tog bussen tillbaka men jag fick sitta i mina blöta byxor i en timma.
Väl hemma mös vi en pyttestund för att sedan falla in i sömnen.
Jag förstår inte hur Max och jag har kunnat sova i en 90-säng förut! Jag säger bara ryggskott!!!

På söndagen följde pappa och min kusin Henrik med och solen sken och det var underbar åkning =)
Jag lägger in ett klipp från backen så får ni se.

Jag kom hem på söndag kl 9 och pratade lite med Milla och hörde allt vad hon råkat ut för. Jag blev så lessen och så arg! Varför vill någon kränka en annan människa sådär? Vad är det för fel på människor egentligen? Förstår dom inte att det här är ingen status grej, detta är allvarlig kränkning av helt oskyldiga personer?
Nu när jag säger det så blir jag bara argare eftersom jag förstår att de inte bryr sig ett skit, så varför ens bry sig om att ifrågasätta deras instabilitet.

Jag blir lessen när Milla är lessen så jag försökte allt vad jag kunnde för att stöta henne. Och nu vet du att jag kommer över till dig och kramar dig vilken tid på dygnet som helst!


Nu sitter jag här igen och plugggar, samma jävla biologiuppsats jag hoppas den ska bli klar någon dag...
Kram på er alla och lite omtanke för alla som blivigt drabbade av bilddagbokens intång och fy fan till er som hackade och använde uppgifterna. Och inte minst til flashblack forum som tillåter detta.

Här är en lite filmsnutt från Romme Alpin, innan ni dömmer mig för min urusla filmning, har ni någonsin filmat medans ni susar på en snowboard?? ;)



Skrivet av: Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0