Rubrik

Goodmorgon!
Syrran har fått sina presenter och dragit till skolan. Hon fick en digitalkamera, smycken och pengar. GRATTIS :D
Börjar inte förns vid 11.20 idag, så kan plugga lite nu på morgonen, känner mej dock hemskt trött....*gäsp*
Sitter å tar bort en massa onödiga bilder på datorn, känns som om det är rätt ofta jag gör det nu. MEN datorn segar som tusan och det måste verkligen göras. Måste lägga över bilder på cd-skivor!
Hoppas ni får en bra dag :)

Dagens mående: Ni vet när man känner sådär lagom äckligt ofräsch? Så känner jag just nu. Huh! Måste verkligen ta en dusch snart, håret känns så himla äckligt. + att jag är lagom trött just nu.

Många som längtar till sommaren och värmen just nu, det gör jag oxå.
Jag vill ut och resa, till nåt varmt ställe med en sol som gör en brun och fin.
Ligga på stranden och slappa, veta att man är lååångt hemifrån och inte behöver bry sig om vad som händer.
Bara leva för stunden. Underbart!
Nedanför ser ni e bild från Kreta i somras..strand!
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0