Trist tisdag

En hungrig Milla som skriver..
Trist dag detta, tisdag. Den var lång, men snäppet gladare än gårdagen!
Vår längsta dag på veckan, vår tråkigaste. Vi har svenska, kemi, religion och inviduellt val.
Tycker forfarande att mitt inviduella val är det tråkigaste någonsin. E så trött på lärarn. Trodde de skulle bli kul å lärorikt att få ha Bild&Form..men när vi bytt lärare efter halva terminen blev det TRÅKIGT. Ska bli underbart när kursen tar slut.
I övrigt har jag inte gjort så mycket, försökt komma igång och plugga lite Miljökunskap...det går rätt bra. Håller på å sammanfattar texten lite, lär mig mycket på det! Sitter och chattar på msn samtidigt, sjuka tankar som snurrar i mitt huvud just nu..ni skulle bara veta..får sluta tänka såhär.

Måste få i mig lite mat nu innan jag blir allt för tjurig på saker och ting.
Skriver kanske lite senare..

Dessa plättar skulle inte sitta fel. MUMS!
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0