Utgång imorgon och Syrran 15år!

Det BLIR utgång imorgon. Snackade lite med Lini å hon ville verkligen att jag skulle med. Som en liten partyprinsessa jag är påväg till att bli...kunde jag inte mer än säga JA till att gå ut. Som sagt! Man lever bara en gång! Lev livet! Man är inte "forever young". Partys on tomorrow!

Min LILLASYSTER och käre vän EMILIA fyller 15ÅR IMORGON :D
GRATTIS GRATTIS !!! (Ett stort grattis från Lini oxå)
(Förlåt syrran om du tkr bilden är ful, MEN jag tkr den är sååå fin på dig)
image42


Mamma kom nyss in på rummet å snacka lite om morgondagens morgon:
Å så frågade hon:
- Brukar dom lägga märke till att någon fyller år i skolan eller så?
Syrran svarade:

- Nej inte direkt.
Jag sa:
-
Emilia ska bli äggad* imorgon.
Mamma sa:

-Jaha. Gonatt! (stänger dörren till rummet å går)
Hahaha mamma som alltid bryr sig om ALLT. MEN hon verkar inte bry sig om att syrran kommer komma hem som en stor gäggamajja imorgon! Hahahaha.

*OM någon undrar vad "äggad" betyder:
En "tradition" att kasta ägg på den som fyller år! Syrran kommer alltså få en massa ägg på sig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Woho Milla. Älskar att parta med dig! Vi måste lära oss vännerdansen!

2008-01-17 @ 23:13:25
URL: http://linasochmillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0