Utgång or not?

Funderingar såhär på kvällskvisten..
Sitter å pluggar för fullt, samtidigt funderar jag. Ska man ut eller ska man inte?
Har inte riktigt bestämt om jag ska med ut imorgon, men dras åt ett JA. Jag menar vad ska jag annars ta vägen?!
Kan ta det lugnt ute imorgon ju. Dans e alltid trevligt och umgänge med några av ens närmsta vänner är trevligt det med. Sen gillar jag ju musiken oxå, å framförallt stämningen! Har dock vart på stället vi ska till ett par gånger nu så känns lite mindre lockande...men jag vet inte....Sen kostar det att gå ut oxå, å så har jag vart ute ett antal gånger den senaste iden. Men jag tror jag vill..måste ringa å prata med Lini lite, hon vet!
Man lever bara en gång eller hur? Lev livet!

Lite bilder från förra utgången:
image38image39
image40image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0